Gastenboek

Welkom bij ons gastenboek. Wij stellen het zeer op prijs als u hier een berichtje achterlaat.

De volgende pagina's zijn beschikbaar: 1 | 2 | 3 | 4


24-11-2011
Tijd
14:03
s van capelle-beers liet dit berichtje achter:

hallo marco

mijn vader heeft voor jullie gewerkt en heeft op de marielle gereden ik vind je site heel mooi geworden alleen vind ik het jammer dat er een andere trekker voor de witte marielle oplegger staat.
ik zou graag een foto van de marielle compleet met witte trekker van jullie ontvangen is dat mogelijk ik heb zelf helemaal niets van mijn vader geen foto's met de vrachtwagen is het moglijk dat ik zo'n foto van jullie kan krijgen of overnemen ik hoor het graag.

mvg s van capelle-beers

06-04-2011
Tijd
16:22
Klaas-Jan liet dit berichtje achter:

Hoi Marco,

Wel leuk om al die oude auto's weer eens te zien.
Das een tijd geleden al die F88 met een Norfolk trailer en die oude Horna auto.
Die ging toen toch op z'n kant?

gr. KJ

16-09-2010
Tijd
17:07
nan visser liet dit berichtje achter:

Familie Braas,
Leuk om al die foto's te zien.
Hrt Grt Nan en Wil Visser

14-03-2009
Tijd
15:28
alex hulsman liet dit berichtje achter:

hey marco

mooie site en de autos blijven opvallen met dat groen en paars.
succes met het bedrijf
mvg alex hulsman de chauffeur van de oude volvo met kenteken bd jh 45

11-03-2009
Tijd
13:44
G Nieuwenhuis liet dit berichtje achter:

ik zie nu ook dat er foto's van toen er op staan ik zal ze van het weekend wel even laten zien aan me vader

11-03-2009
Tijd
13:41
G Nieuwenhuis liet dit berichtje achter:

hoo. ik dacht ik zal wel een berichtje via de mail horen ja idd me vader heet ulbe. jammer genoeg heeft hij geen foto's van die tijd best jammer toen hadden ze ook nog niet van dat digitale spul haha. leuk om bericht van julie te horen ik zal me vader vertellen dat er gereageerd is groeten uit Friesland

13-02-2009
Tijd
07:15
Dick liet dit berichtje achter:

Mooi die oude foto's! Vooral die van de snelle Arie.

29-01-2009
Tijd
00:55
marco liet dit berichtje achter:

Dan heet jouw vader zeker ulbe !
Heeft hij geen foto's uit die tijd .

groeten marco

26-01-2009
Tijd
10:59
G Nieuwenhuis liet dit berichtje achter:

mijn vader heeft vroeger nog op zo'n F12 gereden vantasties om zo iets weer terug te zien
hij was toen geloof ik niet in de kleuren van braas het was een witte geloof ik het is en blijft een mooi wagen park veel succes in de toekomst met het bedrijf groeten uit friesland

11-01-2009
Tijd
12:28
Olaf H liet dit berichtje achter:

mooie wagens mooi bedrijf top!

 Plaats ook een berichtje in het gastenboek  *
*Wordt niet gepubliceerd.
*
*Anti-spam maatregel.
* = verplicht veld

De volgende pagina's zijn beschikbaar: 1 | 2 | 3 | 4